Saturday, September 17, 2016

DOWNLOAD CERITA KOREA

Siapa yang tak tahu macam mana nak download movie memang kita geng. Sejak zaman study dulu memang aku tak pandai nak download cerita, kalau tengok kawan-kawan tu sampai berpuluh-puluh CD dia burn lepas download apa-apa cerita yang dia nak. Bukan kata aku budak baik, tapi sebab malas belajar dan tak penyabar nak tunggu loading lama-lama... Hehehe

Tapi sejak dua menjak ni, baru rasa nak tahu semua tu. Kat sini aku bagi link kat mana korang boleh download movie atau drama atau show yang korang suka. Korea je yang aku tahu sebab aku suka tengok The Return of Superman, Law of The Jungle, 3 meals a Day, Running Man, dan lain-lain lagi..AKU BUKAN HANTU DRAMA KOREA YA, AKU SUKA TENGOK REALITI SHOW DORG. Drama tu kadang-kadang je bila tertengok dari episod 1, so aku follow terus. Kalau tak, malas!

Korang boleh click :
http://myasiantv.se/

Macam-macam ada kat situ. Nak download pun senang. Kalau korang nak cari melalui youtube, boleh try macam ni :

  1. Copy link dari youtube
  2. Past ke http://new.cloudfile.co/transfer
Cara ke-2 tu untuk orang baru belajar macam aku ni, agak susah sikit. Berbuih housemate ajar, tak reti-reti jugak. Hahahaha.. So, aku suka cara yang pertama tu.

So esok pegi kerja boleh try buat jahat sikit, sikit je..Buat time rehat (boleh caye ke time rehat).. Hehehe.. Tak pun pegi lepak mana-mana tempat free wifi, beli air satu cup, lepak sampai malam.. Hurmmm... OK BYE!






No comments:

Post a Comment