Monday, October 17, 2016

AKU KEJAM KE LIPAS?

Dear Diary,

Harini aku terpijak lipas sampai keluar isi perut dia. Aku tak nampak, aku tak sengaja. Walaupun dah keluar isi perut tapi dia masih mampu merangkak-rangkak untuk menyelamatkan diri. Sungguh! Meremang bulu roma bila teringat balik. Rasa nak samak kaki pun ya....GELI.

Dah keluar isi perut pun dia belum mati. Liat sungguh nyawa dia. Untuk mengelakkan dia merayap masuk dalam bilik, maka aku pun menterbalikkan dia dengan menggunakan botol air kosong yang dah tak guna. Maka, terbalik lah dia kaki ke atas badan ke bawah lepas tu aku biarkan je dia kat ruang tamu tu. Esok dia mesti dah tak bernyawa dah.

Aku kejam ke?

Tak tahu lah diari, tapi aku seram. Nanti kalau dia panggil geng2 dia macam mana? Sebab kawan-kawan aku cakap jangan bunuh lipas yang ada dalam rumah sampai keluar perut, nanti dia lagi banyak membiak. Sebab dalam perut dia tu ada banyak telur. Betul ke tu? Kawan aku cakap, kalau bunuh dengan ridset tu takpe, biar dia mati sebab lemas dan pening-pening. Iyer ke? Ke kawan aku tu tipu? Uwaaaa...

Aku bukan bunuh dia, tak sengaja je....
Malam ni tidur kena pakai stokin, takut nanti lipas gigit.

Bye diari....Mmmuahhh!

::::Aku minum Nescafe tadi, jadi ting tong jap::::






No comments:

Post a Comment